Saturday, March 30, 2013

2日2夜 2点到2点~~

难得 果两位仁兄
由小新返来
一于 玩尽去 呵呵
真疯狂
2点到2点
总要系连续2日
彌补塞多年来既 "遗憾"
哈哈 吾好再投诉本人
(尤其那两个
一直强调N年朋友的那两个=P)
两日里
唱K 食udon 睇戏
行街 去书局 去买菜 打边炉
真系好鬼"健康"吖我地
开心没?! 呵呵呵呵
等再齐人 再甘玩过
虽然我 唔知几时 先得闲 哈哈
有缘再见啦 各位^^

人生第1次..MEN K..哈
又扮野

人地都未训到 就到左门口 ~.~
我真有食野啦 系你地无缘见到我碗面jek
偷拍  影像前 ”补妆“ 哈哈
Yitz要抢镜
哈哈
原来我们认识将近10年了...哈..满意了吗? =P

PCK也是 10年的老朋友了 哈哈
几年几月几日?唔识计 哈哈
算是很久啦 你有我签名叻 呵呵
New Fren --> 1mth HAHAHA

最"新"的朋友->2小时 哈哈哈哈
苏 gay 哈哈哈

谢啦老板们 >,^
 
第2日~~


又来 由早出到晚
PS: 摸到死 迟左1个钟 =.=
哇 真健康哋一日
我哋真系 去书局噶
总去 买菜 添 =D
真系“叻”   没开电  点熟啊 大佬

又来 扮野 =P
良家妇 男 (我讲 右边果位jek)
帮手喔   食野你就叻
查实 边果先系 主人家? 哈哈

我哋既  一锅熟
终于 食得啦

2日2夜 2点到2点 既吃喝玩乐 
正式画上句号~~
再见啦各位^^

No comments: