Sunday, March 6, 2016

Yap Family嘀香港澳门5天4夜游--第3日~~

今日我地要出发去大屿山啦啦啦
比较期待夜晚。。
约左一位神秘嘉宾 呵呵
边果?你估下。。

好早好早 好肿好肿 =(
果果都系地铁站DDY 
坐缆车去大屿山啦
好吾甘愿同我影相甘
跌落去就惨啦
我妈竟然吾惊?坐中间点都没甘惊啦
吾怪得快d霸中间位
到站 落车啦总挂住影相 =D
尼辆车系危险一族 =S
又来 DDLY 哈哈
飞..(肥)仔 哈哈
你看见我妈吗? 
看到了看到了!哈哈
爬楼梯慢吞吞 总老过老人家 =P
有人见到Kitty就发癫  吾系讲紧我 =D
好努力甘 烤鸡蛋仔
晚 就系约左尼geh靓女食饭啦 好耐没见
(明明过年先见来 哈哈)
多谢Steve先生带我地去食甘好食嘎一餐饭
星光大道
尼位仁兄 乱食街边野 搞到吾舒服
要快快 返去酒店休息 =.= 

No comments: