Saturday, March 5, 2016

Yap Family嘀香港澳门5天4夜游--第2日~~

笠日 我地去狄狄尼乐园
今次能够有尼个团 其实都系因为
我细佬话他想到返去玩
加上我嘎Somai弟弟都话他想去
所以。。Disneyland系尼个团嘎highlight!
几年前吾识玩
挂住影相 没行塞整个park
今次我终于 睇塞整个公园啦
 没玩塞 因为我都吾玩geh =D 
Disney Train
又来无聊 sejuk sejuk 
我跟白发魔女呵呵
好多人吖 你知吾知我系边度?
几年啦。。都没变
我系话果门口  =P 
人就老左少少(偷笑)
我地吾等ivy他们啦 边行边影 lol
我地玩完 他们先入来
Mickey & Minnie 
好久没来这儿 美国小镇
Welcome to Disney ^^
呵呵 心机在背后
扮可爱 =D
其实他已经放工 lol 
小人国
米奇老鼠的套餐!100港币哦
当米奇电话壳遇到米奇hairband哈哈
超恐怖
我吾系吾敢玩
我要留低影相 =D
Sam系我妈后边z hehehe
点解要食骨头!总系假骨头!
Somai 你自己吾见人啊
我都有请全部人食 哈哈
好似 玩左大半日  以家先遇到尼位先生
傍晚的城堡又别一番风味
我最期待嘎烟花要开始啦
人多到@@
尼位aunty总要去厕所 总爱影相
今次有男朋友仔陪我睇烟花 呵呵
浪漫的一夜~~

返到去原本要去兰桂坊
果果累到吾出街啦
都话嘎啦。。早投啦

No comments: