Monday, February 8, 2016

猴年嘀年初1~~

过年啦!
今年叶家少左Stephanie Denise 讵地真系静左d
没人陪我地去保龄 =.=
惟有等鸡年
鸡年要叫属鸡果个请我地打保龄 哈哈
Somai 好明显讲紧你!=D
大红包!吾系卑我嘎!系我包嘎!
今年同旧年吾同
尼次 真真系 一个星币100 一个马币一百
你话边果拿星币?
总洗问?梗系我妈啦 哈哈
Somai拿左大红包 请我地去星巴克!
特地打卑纽西兰嘎Steph
晨早就饮酒 果然系9姑娘
没人要同我地玩自拍
好似 每次都系我地尼几个 玩selfie
Belle Belle一直吾卑coco同我地玩(喊包)
又得返我地两个 
最后 得返Somai一个 哈哈哈哈
见你可怜 来 继续
排队同我地嘎Vi姐拿红包 系一个习俗来geh hahaha

No comments: