Tuesday, August 14, 2012

单身宣言~~

唔知系买Raya个个好得闲
真是有好多朋友仔同我say HI
问我最近点吖?!
我话...
如果唔睇涡个劲沉重的学业
我的人生真系几快乐
几精彩喔
哈哈
甘开心...有男朋友左?
Hmm...
我答:"某喔...某人要=D"
心里OS:人不一定要有爱情
系...朋友们都唔明
个个都觉得我好奇怪
但系我真是好enjoy
我的单身生活喔
人生不只有爱情geh
有时候你们不要太执著
为左爱情放弃其他事
我有太多野做
真系忘记左爱情尼加野
我有梦想。家人。亲戚。朋友。
他们每个都令我感到好幸福
甘总唔够?
做人快乐就好了...(笑)

PS: 我知我的野心好大
但你又知晤知我的努力
我的付出有几大?
一起加油吧.....

No comments: