Monday, March 7, 2016

Yap Family嘀香港澳门5天4夜游--第4日~~

今日我地过海啦啦啦
第三次来澳门 呵呵
好熟悉嘎地方 尤其系今次
连酒店都拣返Royal Hotel
总免费upgrade我地去豪华房间
我的团友个个话 好过香港果间好多好多
梗系囖 香港地小地贵吖
大家终于有觉好训啦。。
低头一族
又返来大三巴啦
吖Bell继续做低头一族 完全吾睇我地
我地摆讵最爱嘎”Two“先勉强跟我地一起剪刀手
他讲他吾舒服 吾想影相 惟有影后面
但系 我到最后都吾小心出卖左讵啦 哈哈
烂型pose
We are so cool..Somai好吾合群 扮可爱哇
Sejuk Sejuk =D
Somai特别钟意扮狗仔 吾信?睇买落去
来到威尼斯 我第一件事梗系 影桥啦 哈哈哈
威尼斯嘎桥 真系特别多 特别靓
拉买 讵地影桥
我今次都好大胆 话说 我同Somai讵地走去官也
然后讵地一辆taxi返酒店 我就到返去威尼斯揾我妈讵地几个老人家
点知 我系赌场揾吾到班老人家
赌场又另些麻烦 我出入都要睇护照(样细没变 哈哈)
等到差吾多6点半 实在要离开啦因为我约左阿妹730酒店见
我就搭酒店巴士去码头 然后好好彩卑我追到皇都嘎车
真系惊险 系差一分钟就走左嘎
甘样我就省左taxi钱啦哈哈哈
返到酒店 原来讵地几个已经返到左=.=
如果系上当年嘎我 应该没甘大胆
经过纽西兰嘎一人行 本人真系大果女啦 哈哈
妈阁赢到粥
好耐没见啦Annie妹妹 
其实讵系我细佬嘎同学 
但系点解我比较似讵同学geh?我样细。。呵呵
夜晚嘎大三巴有另外一番风味
左手边有个变态老 大只Mai
狗仔吖!都话嘎啦 Somai真系好钟意扮狗仔 哈哈
Sejuk sejuk 时Somai 又吾合群
黑麻麻睇么?
感觉上 都系黑麻麻靓d...hahahhaa
早投啦。。要准备返KL啦 ..

No comments: