Thursday, March 20, 2014

系小新淘金的日子~~

人人都想来小新赚新币
其实 真系甘好?甘开心?
答案见仁见智
问我工作点啊?习惯没?
比起我故乡 尼度其实没差好远
其实 审计边度都一样噶啦
一样甘鬼忙 
只不过 尼度吾洗塞车
吾洗赶住返屋企
所以 可以好好地专注于事业
偶尔捻下 点解自己要甘博
甘辛苦做甘多卑老细
只怪自己事业心太重
有时睇到朋友们
个个好休闲甘系故乡吃喝玩乐
尤其系女性朋友
做工只不过系讵地生活噶一小部分
日日只系挂住扮靓 出街 饮酒
会有些少羡慕
甚至怀疑 
自己系吾系应该好似讵地甘
日日只需要烦 
穿咪衫 化咪妆 放工后去边度玩
但系 甘样噶人生又满足吾到我
我钟意工作带来噶成就感
深知自己野心太大
欲望太多
所以好矛盾
我吾甘心做一个甘于平凡噶小小人物
但系 又好想过d优哉游哉噶生活
好挂住同姐妹们噶高茶时刻
亦好怀念同我班猪友
饮酒泡club丢飞镖噶夜生活
钱 系吾系真噶甘重要?
嗯..........................
放心..无论系边度..金鱼都会过得好开心^^

No comments: